sâmbătă, 20 iunie 2009

Rugaciunea lui Adam dupa Sfantul Siluan Athonitul

,,Unde esti Tu,Lumina mea? Unde esti Tu, bucuria mea? De ce m-ai lepadat si se chinuie inima mea? De ce te-ai ascuns de mine si se intristeaza sufletul meu?"
,,Cand ai venit in sufletul meu, mi-ai mistuit pacatele. Vino si acum iarasi in sufletul meu si mistuie pacatele mele, care mi Te ascund asa cum norii ascund soarele."
,, Vino si bucura-ma cu venirea Ta!"
,, De ce zabovesti,Doamne? Vezi ca sufletul meu se chinuie si Te cauta cu lacrimi. Unde Te-ai ascuns? Iata, Tu esti in tot locul, dar sufletul meu nu te vede si, bolnav, Te caut cu intristare."

,, Doamne, Tu vezi ca vreau sa ma rog Tie cu mintea curata,dar demonii nu ma lasa. Spune-mi ce trebuie sa fac ca sa se departeze de la mine."
Si atunci am primit in sufletul meu acest raspuns de la Domnul:
,, Cei mandri sunt intotdeauna chinuiti asa de catre demoni."
Iar eu am zis:,, Doamne, Tu esti milostiv, sufletul meu Te cunoaste; spune-mi ce trebuie sa fac ca sa se smereasca sufletul meu".
Si Domnul mi-a raspuns in suflet:
,, Tine mintea ta in iad si nu deznadajdui!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu